Leena Pöksyläinen ja tyttärensä Iina Pöksyläinen pitävät jäätelöautolla asioimisesta, koska se on helppoa: ei tarvitse lähteä keskustaan kauppaan. Jäätelöauton kulkua reitillä voi seurata reaaliajassa puhelinsovelluksesta. Kuva: HANNA SOINI
Ruoka, Uutiset (muokattu 28.5. 14:16) Hanna Soini

Maaseudulla odotetaan jäätelöautoa sateessakin: “Jäätelöauto on meille kesän juttu”

Jos kesään jokin ääni kuuluu, niin se on jäätelöauton tunnusmusiikki…

Hei! Haluatko lukea koko uutisen?
Tämä uutinen on vain tilaajille. Luo tunnukset, niin pääset aloittamaan edullisen kokeilujakson. Rekisteröityminen on helppoa ja maksutonta.
mainos alkaa
mainos päättyy

Jätä kommentti