Tomi Rönkkö ja Pekka Lähderinne kannustavat kiuruvetisiä säilyttämään hyvä palvelukenttä vaalimalla paikallisia yrityksiä. Uusi somenäkyvyyteen tähtäävä kampanja näkyy liikkeissä tulevien viikkojen ajan. Kuva: Anu Laitinen
Kaupunki, Kiuruveden Yrittäjät, Kiuruvesi, Uutiset, Yrittäjyys (muokattu 7.7. 9:35) Anu Laitinen

Somenäkyvyyttä uudella kampanjalla

Lähiviikko-kampanja on erinomainen mittari sille, kuinka paikalliset suhtautuvat oman kaupungin kivijalkayrityksiin ja kuinka innokkaasti kuluttajat kääntyvät juuri oman paikkakunnan palveluiden ääreen.

Hei! Haluatko lukea koko uutisen?
Tämä uutinen on vain tilaajille. Luo tunnukset, niin pääset aloittamaan edullisen kokeilujakson. Rekisteröityminen on helppoa ja maksutonta.